Bloggintresserade

tisdag 23 oktober 2012

Jippi....

Jag vann! Blev riktigt glad idag då jag såg att jag vunnit på två av Svensk Scrapbookings Cyber Crops utmaningar.

Jag fick tredje pris på mitt kort till kort-skiss-utmaningen. Så här blev mitt kort:

Riktigt supernöjd med detta kort. Stämpeln är så himla söt eller hur? Har bloggat detta kort hos Scrapbutiken eftersom det mesta av materialet kommer därifrån.

Sedan kammade jag hem ett 2:a pris med den här LO:



Den gjorde jag till utmaningen JÄTTESTORT man skulle försöka skapa stort eller helst ännu större. Tycker jag fick till det riktigt bra med ett riktigt stort kort, stora bokstäver, stora blommor och dessutom lyckades jag också klämma in stora stygn och en stor vit dekoration uppe i hörnet.

Kika gärna in hos Svensk Scrapbooking och kolla in allt fint alla har gjort. Det går också att vara med på de utmaningar de har för oktober månad. Här är inläggen om vinst- kort och LO


1 kommentar:

  1. GRATTIS!
    Ett jättefint kort som man blir glad av.
    Härlig LO med urgulligt foto.
    Jag gjorde mitt shaking card på känn bara :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera